söndag 2 oktober 2011

Jobb besök & MVC besök.

I fredags så var jag på besök på jobbet för att lämna jackor som v har köpt som blev leverade till mg.
Det är alltd roligt att komma till jobbet, saknar mina "barn" & kollegor.
Det blev en hel del skvaller om både familjer & vikarien.
Hon är nog inte så bra som vi trodde, det är en hel små saker som vi har märkt.

Ska tillbaka dit på fredag för att närvara vid utv.samtal som vikaren ska ha, jag ska sitta med för att se att allt går rätt till pga att hon inte haft samtal förut.
Efter det ska jag inte tillbaka dit förren ev. till jul för att gå på jul festen eller jul lunchen.
Allt beror på den lilla.

Efrer jobbet så var det dags för barnmorskan, allt var bra, socker värdet, blodtrycket mm.
Bönan har lägt sig ner mot bäckenet men inte sjukit ner så hon sa att den kan fortfarande vända sig men troligen inte men vi kommer att kolla det varje gång nu.
Det sköna är att jag börjar se ett slut på detta nu.
Nu ska jag bara stå ut med fogarna, sm, fv, ichias & illa måeendet i ca 5 v till sen så är bönan ute hos oss.

Nu ska jag äta lite & sen se om P behöver hjälp med att måla garaget.

2 kommentarer:

  1. 5 veckor är ju ingenting!!! Håll uuuuuuut, du vet ju hur värt det är!

    Tack för ditt fina fina inlägg och jag har absolut inga problem att prata med dig pga det (hoppas att det isf inte förs vidare liksom). Tack för erbjudandet, det värmer enormt!

    SvaraRadera
  2. ingen fara. han går på sköntorpsgården vid vättersparken. är privat förskola..

    vilken jobba du på?

    theo kom precis in på en annan förskola. men den har fått så mkt skit, så det kändes inte ok. vet inte va den heter, men den ligger på sandfjärdsgatan 14 tror ja?

    SvaraRadera