torsdag 13 oktober 2011

Noah´s första medalj.

I går när jag kom för att hämta Noah på dagis så hängde det en medalj på hans hylla.
Linda hans ena fröken berättade att dom hade haft det årliga Masis loppet, som innebar att man sprang ett varv runt dagis, sen hade ett barn i taget fått gå upp på prispalen & fått varsin medalj.
Så som belöning av mig så åkte vi ner  till lager för att ha ett "vinnar" fika, han fick välja vad han ville. han valde äppel paj & jag en choklad muffins men när vi satt oss ner så var det min muffins han åt upp.

Noah var så stolt över den så när P kom hem i går så visade Noah den & sa Heja heja...


I morgon bär det av till Sockholm igen för ett nytt besök hos barnmorskan. Får se vad hon säger om mina sammandragningar sat att vi gjorde ett besök på förlossningen förra veckan  & sen ska jag på Underbara barn mässa.
Har fått en vip inbjudan av loppis men hinner tyvärr inte använda den.

Mamma sa att hom tar Noah då så jag kan gå i lugn & ro, Noah är bara glad över att få åka tåg till mormor & mompa så han bryr sig inte att jag ska bort.
Sen på kvällen kommer P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar