fredag 21 oktober 2011

Ger upp nu.

Har sen i söndags haft massor av sammandragningar som gör ondare & ondare så jag har trott flera ggr att nu så är det på g.

Jag kan få 3-4 st täta med 7 min mellan rum sen så är det lungt i 2 timmar för att sen komma tillbaka, men nu så ger jag upp att den lilla kommer att komma inom snart framtid utan jag kommer att få vänta...

Det som gör mig mest orolig är att P inte ska hinna hem eller rättare sagt att vi inte ska hinna till förlossningen utan att jag kommer att få föda hemma eller i bilen.
För alla säger att andra barnet går fortare & Noah kom fort.

Nä nu ska vi tänka glada tankar... det kan vara bra om den stannar ett tag till så den hinner växa lite till eftersom när vi var inne på förlossningen för 2 v så väge den lilla 2300g så kan kan allt öka lite mer.

1 kommentar:

  1. Är det så att P inte är hemma så får du ringa efter en ambulans om det sätter igång med dunder och brak!
    Skönt i alla fall att du har svärföräldrarna nära..
    Syns imorgon! Kram

    SvaraRadera