tisdag 4 oktober 2011

Nya kläder

Förra veckan så beställde jag lite kläder till mig & Noah, mest till Noah.
För jag ska ju gå ner lite i vikte när bebsen har kommit ut så då blir det till att skaffa en helt nya garderob men det blev lite leggings , treggings & tröjor till mig.
Till Noah blev det byxor, det känns som han har växt jätte mycket över en natt.
Helt plöotsligt så är nästan alla byxor för korta.
I dag ska jag hämta ett paket till med kläder fast i den är det bara till Noah.

Ska även försöka att baka bullar eftersom det är kanel bullens dag & om jag hinner & har list så ska jag göra köttbullar.
Känner att nu måste jag börja göra lite mat lådor så det finns mat när den lilla kommer & jag inte orkar laga mat.

2 kommentarer:

  1. tjings! glömde ju säga till mamma om att hon skulle ge din mamma receptet. men sen hade din mamma frågat min. så det va ju bra. hade för mig att hon hade det på jobbet surrö.. hon kopiera upp till alla =)

    det ja gjorde var att ja bytte ut digestivekexen mot oreo kakor som ja rev sönder.. å sen mitt i själva cheesecaken så gjorde ja en extra rand med oreo. å sen cheesecake på d.. jumm =)

    SvaraRadera
  2. ja mamma sa det =)
    är samma recept som oreon, men bytte som sagt var bara ut kaka. tror man egentligen kan ha vad man vill istället. så det är bara å ta det man gillar =)

    SvaraRadera