torsdag 29 september 2011

Fräcka människor.

Jag blir så full i skratt... det är så skratt retande & fräckt.
Förra året när noah fyllde 1 år så bjöd vi ett par kompisar hit på kalas, fick inte ett svar förren nästan 4 v senare att dom inte kunde komma.
Då vi bjöd dom så sa vi att dom behövde inte komma den dagen om det inte passade utan kunde komma vilken dag som helst.

I år bjöd vi dom igen... vet vad vissa kan tycka... men det är så att P & killen joibbar tillsammans så det var mer P´s idé att bjuda dom igen.
Killen svarar då att dom kan inte pga e´n motor cross tävling, men det sjuka kommer sen när jag pratar med tjejen på fejjan om att vi hade haft kalas & att det var tråkigt att dom inte kunde komma.
Svaraet jag får då var: " ja det var ju tråkigt att våran bil har gott sönder".

Jag menar vill ni inte komma så säg det, ljug inte.
O måste ni ljuga så kanske man ska ha samma historia.

Nu till det sjuka.... nyss så ringde P & säger att vi är bjudna på kalas hos dom i morgon för deras son fyller 1 år.  Jo visst... som jag tänker gå.
Nu så är det så att jag inte kan gå för jag ska till MVC & har en sent tid så jag kommer inte att komma hem förren sent i morgon kväll så jag kan ändå inte gå.
Sen vad P gör det är upp till honom fast jag tror inte att han kommer att gå.

Är inte det lite fräckt???? Att inte komma på våra kalas men när det gäller deras barn så ska vi komma springade med presenter.
AAAggghhh jag blir så irreterad bara.

Så nu har jag fått ur mig lite ilska.

Från min sida så har vi inte nån vänskap kvar.... med såna vänner behöver man inte ovänner.



1 kommentar:

  1. Skulle aldrig gå på deras kalas skriker ju bara vi vill ha presenter.
    O ska man ljuga så borde man ha samma historia, eller varför inte vara ärlig?

    SvaraRadera