måndag 24 oktober 2011

Föräldramöte

I kväll ska jag på föräldra möte på Noah´s förskola, det ska bli roligt.
För första gången ska jag gå som förälder & inte som personal som man har gjort det sista 12 åren.
Skriver om det i morgon.

Det kommer kännas konstigt oxå att lilla jag ska vara vuxen, att dom ska lyssna på mig om jag har åsikter.
I bland kan jag känna så att dom kan ske tänker : lilla gumman vad vet du..., fast samtidigt så vet jag att dom inte tänker så både för att jag inte är så lite längre, bara i min lilla värld sen så vet dom att jag jobbar med det exakt samma som dom gör så jag vet nog lika mycket som dom.

Sen vill jag ber om ursäkt om min blogg är tråkig just nu, känns som jag bara klagar på att vara gravid & alla mina krämpor, men snart så är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar