fredag 7 oktober 2011

Besök på förlossningen.

Som jag skrev i förra inlöägget så fick jag ont i magen efter ha flyttat på trädet.
I går på em så blev det värre så när P kom he´m så mötte vi upp hans föräldrar & så åkte vi in till förlossningen för att kolla magen.

Fick träffa jätte trevliga sköterskor, barnmorskor & läkare.
Inget har satt i gång men dom trodde att det kan vara så att det är på gång & just därför så måste jag ta det lungt så att det inte händer eftersom det är ett tag kvar.
Och läkaren sa oxå att värken i magen oxå kan vara pga av att jag flyttade trädet så hon sa lite på skämt att nästa gång ett träd ligger i vägen så ska jag låta det ligga där tills nån annan flyttar.

Vi fick även se Bönan på ultra ljud & det levde loppan i magen & för tillfället så väger den 2300g så den väger mindre än Noah gjorde vid samma tid så det kommer nog att bli ett litet barn till.

Men nu hoppas jag att vi inte behöver komma tillbaka dit förren det verkligen är dags.

Nu så får det bli slappning i soffan resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar