onsdag 12 oktober 2011

Minus grader.

I morse var det första moronen mned minis grader, så nu får man väl inse att vintern är in gång.
Måste erkänna att det är med dubbla känslor för mig.
Det ena är att jag vill inte att det ska bli vinter, kallt & burr Men åt andra sidan så vet jag att då kommer Bönan ut & som jag har längat.

Jag tog ju körkort förra året i maj så jag övnings körde i snön  & allt m,en jag behövde aldrig skrapa bilen, det gjorde ju P eller körlärarna på bil skolan så i morse när jag skulle lämna Noah på dagis blev det premiär för det.
Kände mig lite vuxen som att nu har jag verkligen gått i genom alla steg för att ha körkort.
Men kommer väl inte tycka att det är så roligt när man står där ute i mer äm -0,5 som det var i dag.

I går fick jag en roloigt nyhet... att nästa torsdag så kommer min kära vän Linnéa hit & hälsar på.
Det ska bli skoj, har inte sett henne sen förra hösten.
Får se vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar