onsdag 18 april 2012

Medicin...

Nu har Emma haft hosta i över 1 månad, den har blivit bättre men sen tillbaka till det sämre..
Trots 2 besök på akuten så har inget hjälpt, så idg så ringde jag ner till Vc & fick träffa en läkare som verkligen tog Emmas hosta på allvar & speciellt pga av att hon har haft den i 1 månad.
Så vi fick en medicin som ska vidga luftrören så att det blir lättare att andas & då kanske svullnaden i halsen lägger sig & tillslut så förssvinner hostan.

Så nu känns det som jag inte har suttit på hela dagen.
Åjte & lämnade Noah vid 8.30, hemma vid 9.
Åkte ner till Vc vid 10.
Sen när vi var klara där så var det bara att åka till apoteket.
När vi var klara där så var kl. 11 så då åkte jag till lager för att äta innan det var dags att hämta Noah kl 13.
För att sedan ha ett möte på församlings hemmet där vi ska vara efter Emmas dop.
Hämta paket med kläder.
Sen hem för att ge Emma mat & sen var  det dags att börja med maten.
Så nu ska jag sitta en liten stund innan vi ska ner till svärisarna för att fika lite.

Så i dag känner jag att jag lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar