fredag 13 april 2012

Mat beställing, MVC besök & sjukt barn.

I går så hade jag fullt upp...
Hade tid hos MVC för att ta min P spruta kl 11 men hade bestämt möte med P kl 10.30 för att vi skulle gå upp till Tina´s catering för att beställa mat till Emmas dop.
Medans jag väntar på P så ringer dom från Noah´s fsk för att säga att han var jätte häning & varm.
Jag sa som det var att jag var nere på MVC & att jag skulle komma så fort jag kunde.

När jag körde sen för att hämta honom så var det lite gasen i botten, jag känner mig som en så dålig förälder när dom ringer & säger att han är sjuk.
Fast jag vet att jag inte är det... jag har ju själv ringt till föräldrar när deras barn är dåliga & det kan komma bara PANG....

Först så är dom jätte pigga & akriva & en så bara vänder det...
Så o da gär vi hemma som varje fredag, så nu hoppas jag att han mår bättre snart & att Emma inte får några baciller nu när hennes förkylning verkar vara borta.


2 kommentarer:

  1. Det är ingen fara, vi kommer så gärna på dopet :-)

    Jaha så Noah är sjuk, Neo blev det också igår. Jag tror det är tredje gången på fyra veckor som han är förkyld.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja usch man känner sig inte så "rolig" när de ringer och säger att någon är dålig :(
    En gång var jag inne i stan och sa: Jaaa jag kommer så fort jag kan. Och inte ett enda tåg klaffade så jag kände mig MER än lovligt dum när jag sen kom fram.. min lilla snutt låg på en soffa och var jättedålig :(

    Ha det bäst!!

    SvaraRadera