söndag 15 april 2012

Klänningar

I dag har jag klickat hem 2 klänningar från Ellos till mina 2 blogg event jag ska besöka & till Emmas dop... håller tummarna att nån kommer att passa.
Tänker inte lägga ut bilder på de ... de får bli en överraskning vilken det blir... men kan avslöja så mycket som att dom är svarta...
Jaja vet  tråkigt med svarta kläder men man ser smalare ut i svart... haha.

Kan inte fatta att nästa söndag så är min lilla böna döpt, tiden bara rusar i väg.
För ett år sen så låg hon i min magen & härjade..
Längtar tills på söndag att få träffa alla släktingar & alla vänner, specielt Milla med familj.
Eftersom dom bor i skåne så träffas vi så sällan... sen är det är det klart att jag är glad att träffa alla andra oxå även ni som bor nära.... S jag menar dig med fam.

1 kommentar:

  1. Längtar efter er oxå massor!!!
    Tyvärr får du inte se mig i klänning på emmis dop, känner mig inte riktigt i form för det än TYVÄRR...
    Ses snart!
    Kramis

    SvaraRadera