onsdag 25 april 2012

Blogg minglet.

I dag är det onsdag & det betyder att snart är det lördag.
Då ska jag äntligen gå på blogg minglet...som jag väntat.
Det ska bli skönt att få bara vara Qicki & inte mamma, även om jag älskar att vara mamma.
Har bestämt träff med en annan blogg mamma på centralen, så nu är det bara att hoppas att man hiottar varandra.
det är ju inte så att man kan säga att man ska kolla efter nån med resväska eftersom hela centalen lär vara full med människor med resväskor.
Fast jag har hennes nr så det blir till att ringa om maninte hittar varandra.
Kommer att vara konstigt att sova utan att behöva gå upp för att byta blöja eller ge mat på natten men så skönt att få sova en hel natt.
Och sen att få äta en hotel frukost.
Så bloggen kommer nog att vara tom under helgen men kommer att skriva om allt på måndag.
Väskan är fram tagen & även allt som ska med.
Har faktist börjat packa lite pga av att i morgon så är jag inte hemma på hela dagen & fredag är Noah ledig från förskolan & då vill jag vara med honom & på eftermiddagen så ska vi på kalas sen är det dags att sova för att på lördag morgon åka upp till mitt kära Stockholm.

1 kommentar:

  1. har du allt klarT? fy fasen jag har magkatarr - på allvar! måste ut å jaga imorrn efter kläder..

    SvaraRadera