torsdag 19 april 2012

Ångest....

Nästa vecka så ska jag på Bloggminglet & helgen efter det Mammabloggalan...
Så nu börjar nervösiteten komma...
Nästa så att jag börjar ångra att jag har anmält mig.
Jag är ju ingen stor bloggare så jag har inte så många läsare & jag känner ingen som ska gå på nån av dom.
Eller det jag menar är att jag inte känner nån på riktigt utan bara via bloggarna..& där är alla så trevliga, men föra året på mamma blogg galan så fick jag mig en törn.
Innan den så följde jag en blogg som en trevlig tjej skrev tyckte jag då...
Vi kommenterade varandra då & då & bestämde att vi skulle haffa varandra när vi såg den andra så man kunde få ett ansikte på den man hade läst.
Jag ser denna tjej går fram för att hälsa men det ända jag fick var ett snäsigt hej & en blick som sa vem tror du att du är...
Nej Linda det var inte du... du var lika söt & trevlig som du är i bloggen.

Men så nu känner jag tänk om det kommer att bli likadant denna gång.
Tänk om alla känner varandra & är bundisar med varandra & jag bara kommer att stå där som ett fån.
På blogg minglet ska jag sova över & jag kommer att dela med rum med nån jag inte känner så jag hoppas att denna någon är nån man kan vara med lite.
Jag är ju så blyg, det är nåt jag jobbar med & försöker att jobba bort.

Nä nu ska jag vara positiv & tänka att allt kommer att gå bra & att alla mammor kommer att vara underbara.

Annars så får jag väl ta tåget hem till mamma.

1 kommentar:

  1. Hej, hittade hit via Mammablogg-galans facebooksidan. Jag ska gå på galan (lyckades vinna en biljett via Allt för föräldrar) och känner inte någon så där jättebra heller och är redan nervös. Jag var på galan förra året med två vänner och då var jag rätt bunden till dem så jag ser årets gala som ett äventyr, det är upp till mig själv hur framåt jag ska vara och jag vill sitta själv eller inte. Jag ska försöka få kontakt med många andra mammor och hoppas ingen snäser åt mig ;) Vi får hålla utkik efter varandra så vi kan växla ett par ord! :)
    /Sandra

    SvaraRadera