måndag 23 april 2012

Emmas dop.

I går så döpte vi våran lilla Emma.
Det var en toppen dag med goda vänner & släktingar... & massor av god mat.
Även om jag inte hann äta så mycket, hann ju knappt prata med några heller.
Här kommer några bilder:

Jag, Emma, P & Emmas fadder Catta.



Noah tittar när P häller upp dop vatten med lite hjälp av prästen.



Kommer visa mer bilder, när jag har fått dom av andra som tog kort.

Emma fick även jätte fina presenter som tex: smycken, pengar, fotoalbum, ensnutte som Anki hade broderat Emmas namn på.
Hon fick även en jätte fin pall som jag sätter in en bild på senare.

Både barn & föräldrar somnade som klubbade sälar i går kväll.

Ett stort tack till alla som gjorde denna dag sp bra.

2 kommentarer:

  1. Du ska inte ha dåligt samvete, det är så det blir när det är mycket folk :-)
    Vi ser också fram emot vår lekdejt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till dop, eller vad man nu säger ;)

    Vi ska tydligen dela rum i helgen så jag tänkte säga hej!

    SvaraRadera