fredag 29 juli 2011

Upp datering

Här har det varit dåligtmed bloggande de sista dagarna, gjporde ju intenes måndags listan fast jag skrev att jag skulle göra det... fy på mig.
Lovar att bättra mig men här kommer en lite snabbuppdatering av vad som har hänt.
TISDAG: Vi åkte till Kolmården mend Fia & hennes familj, vi hade en jätte bra dag.
ONSDAG: Vi åkte på en snabb visit ner till småland för att köpa takplåt samt hade jag en lite minnes stund för min fina vän Janne som begravdes. Ni som följde min gamla blogg vety vad som hände honom.
TORSDAG: Vi tog det bara lungt.
I dag har vi hittils varit inne i E-tuna för att kolla lite i affärrer & sen i kväll så ska vi till Yxtaholm på middag med Liza & Micke.
Så nu vet ni vad som har hänt här.. inte mye men så ska det vara på semester man ska bara ta det lungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar