söndag 17 juli 2011

Sommar gäster.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har vi fått sommargäster.


Jätte söta sommmar gäster.


2 st sibiriska katter..... vi är katt vakt i 3 veckor medans deras ägare är på semester i USA.


Dom är så snälla & söta.


Biianka & Basse heter dom.


Noah & Biiakna har hittat varandra, hon söker sig i till honom vill at han ska klappa & bortsa henne medans Basse hellre vill vara ute & springa.


Dom kan ju verkligen springa här & det var det deras ägaretyckte var å skönt när vi sa att vi kunde ta dom, at dom kunde vara ute & springa hela dagarna & inte behöva oroa sig över att det är trafik.




Ska försöka att få bra bilder på dom så ska jag lägga in dom.






Nu har jag inte tid att sitta här, måste göra mig vacker innan vi ska hem på besök hos Fia med familj för att titta på Gusten.

1 kommentar:

  1. Det vore superskoj att ses!
    Jag kan dock bara fredag eftermiddag den här veckan. Nästa vecka däremot så kan jag nog i stort sett alla dar.
    Hur ser det ut för er?

    SvaraRadera