onsdag 13 juli 2011

Hemma igen.

I morse kom vi hem från vår lilla mini semester i stockholm, där vi var hos BM & hälsade på mormor.
Vi var hela familjen på skansen i måndags & vi hade verkligen tur med ädret för det var varken för varm eller kallt.
Noah var så duktig, han gick eller spran hela tiden förutom de 45 min han sov så det känns helt ok att vi inte kommer att köpa en tvilling vagn nu när lill*n kommer.
I tisdag så åkte jag & Noah till Haningen för att träffa U & Z.
Noah & Z lekte jätte fint med varandra så det var skönt att se.
Jag & U kunde sitta & prata & ta igen allt som har hänt sen vi träffades sist.
Både mån & tis så sov Noah bara 30-45 min vid lunch & ändå så orkade han vara glad ända tills det var dags att gå & sova & då somnade han jätte fort.
I dag när vi kom hem så har det varit fullt upp.
Det började med att P åkte & byte till nya bil däck sen kom en bygg gubbe hit med virke som är till vårt nya garage.
Efter det en snabb fika nere hos svär far för att sen åka med P så han kunde lämna in sin firma bil på servic nu när han har semester.
Sen fick det bli en snabb handling på ICA maxi för att kunn avara hemma kl 14 då vi skulle ta emot våra "sommarkatter" som vi ska passa i 3 veckor, kommer ett inläggom det i morgon.
Nu har vi nyss ätit så jag ska nu bara ta det lungt läsa lite bloggar & sen natta Noah , sen kommer det nog inte att ta lång tid innan jag oxå sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar