onsdag 6 juli 2011

Ny blogg

Nu har jag äntligen fått tummen ur r*ven & byt blogg plats.

hade tidigare bloggplatsen & det var ingen fel på den bara att jag inte kunna kommentera hos vissa personer pga av att dom hade blog spot så nu kände jag att jag orkade inte att inte kunna kommentera.


Tänker nu berätta lite kort om mig, kommer att komma fram mer vem jag är när jag bloggar.
Jag är en 32 årig tjej från stockholm som flyttat ner till de sörländska skogarna för kärlekens skull för 3 år sen, men vi har varit tillsammans i snart 5 år.
Så jag & min underbara sambo P bor i en röd stuga i skogen & där trivs vi jätte bra.
Men vi är inte de ända som bor där, vår snart 2 åriga son bor med oss & i november så kommer vårt nästa kärleks barn.

Jag jobbar som barnskötare på ett föräldrakooperativ i Stockholm så jag är en av alla pendlare som blir drabbad av sj varje vinter.

Det var allt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar