måndag 25 juli 2011

Ikea & återkomsten av katterna.

I går när vädret var så dåligt så bestämde vi oss för att åka till Ikea.






Höll på att trilla av stolen när P sa att vi kunde åka dit, det är inte en av hans favorit ställen.






Vi var där när det öpnnade så det var nästa inga folk så det var skönt.






Vi köpte en till byrå till mig.... förstår inte hur jag kna ha så mycket kläder & ändå inte ha nåt att sätta på mig... haha. Kom även hem med servetter & 2 fleece filtar som bara kostad 10 kr st.






Vi kollade även på en ny säng till Noah nu när den lilla ska ta över spjäl sängen.






Vi tror att vi har hittat en, den var låg så han kan inte slå sig så mycket om han trillar ur & den har även en säng till under som man kandra ut vid besök eller om man måste ligga hos honom.












Så nu blir det att bestämma sig bara & sen åka & köpa den.












Innan vi åkte i går så kom Biianka hem igen & på eftermiddagen även Basse.






Vi har inte sett dem sen i fredags då deras allra första ägare kom.






Deras första ägare är en familj som har sin stuga här brevid oss som annars bor i spanien.






Men när mamman blev allergisk så tog ena dottern över dom & nu under sommaren så bor dom hos oss.






Det roliga var att katterna kände igen dom så dom hvar där hela tiden tills de åkte hem & då kom tillbaka till oss.












Jag längtar tills vi får våran egna kisse misse hit då ska jag skämma bort den.






Frågan är bara vad jag ska kalla den....












Nä nu har jag inte tid att sitta här mer just nu.... återkommer senare med en måndags lista.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar