tisdag 20 mars 2012

Underbar sambo.

I lördags när jag vaknade så kände jag hur förkylningen hade tagit mig i sitt grep.
Så när vi kom från Tumba i söndags så gick jag & la mig för att vila medans P hade barnen ute.
Kände mig lite piggare på kvällen men när jag vakande i går så var jag helt deckad så P tog en föräldra dag så jag kunde vila mig en dag till.
Men i dag så jobbar han & jag känner mig mycket piggare... inte helt ok men på god väg.

Jag är lycklig lottad som har en så underbar sambo som var hemma & tog barnen i går.
Fast jag vet att nån annan gång så är det om byra roller.
Vem vet kanske redan idag.
För i går så fick P nåt i ögat som gör att han inte ser nåt samt att det skaver i ögat så han har rint till VC som sk aringa upp honim under dagen, så vi får väl se om det blir ett besök hos doktorn & kanske blir det så att han blir hemma sen för att inte anstränga ögat mer än nödvändigt.

Noah hostar lite men annars så är han pigg men har får vara hemma från dagis för säkerhets skulle även idag så jag kan kolla att han är ok, Emma hon är glad men man hör hur det väser lite i brösten i blan d när hon andas, men hon är pigg & glad.
Så nu hoppas jag att förkylningen håller på att ta sitt pick & pack & flyttar från oss så vi kan bli friska igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar