torsdag 1 mars 2012

Tack...

Jag har världens bästa kompis....
Hon har 2 dötterna, em som är 1 år yngre än Noah & en som är 10 veclor äldre än Emma.
Och den lilla växer som ogräs så nu så samlar hon i hop alla kläders om hon växer ur till Emma.
Så jag behöver inte köpa några flick kläder till Emma.
Det är jätte fina kläder,riktig flickiga kläder.
Jag är så tacksam eftersom jag nästan bara har kill kläder även om jag köpte mycket neutrala kläder till Noah när han var liten med tanke på i fall vi skulle skaffa en till.

Jag hoppas bara att jag kan göra nåt som tack för allt.
Tack Millan för alla fina kläder.
Saknar dig....men snart ses vi & då ska du få en bamse kram.

1 kommentar:

  1. Att du finns där räcker mer än väl...
    Kul att du gillar kläderna... Dom slits ju ingenting när dom är så här små...
    Längtar tills vi ses.... Då ska du med få en bamsekram

    SvaraRadera