onsdag 14 mars 2012

Brandbil & anticimex..

I går när jag var & hämtade Noah på dagis så blåste det ner ett träd & träffade el ledningen så att det började brinna i gräset.,
Så när vi kom från dagis så fick jag leka brand man , fick springa & hälla vatten på elden & fick den släckt.
Efter en stund så kom bran bilen hit för att kolla att det var släkt, det var några jobb gubbar som jobbar på grannens hus som hade ringt.
Noah tyckte det var jätte spännade med bran bilen samt att jag hade släkt elden, det berättade han för P & farmor & farfar flera ggr.
Samt han berättade det för mig flera ggr...

Sen i morse när vi skulle åka så kom anticmiex hit för att kolla om vårt hus har trä svamp, det är nåt dom måste göra för att våran hus försäkring ska gälla.
Det var bara det att P sa att dom skulle komma i morgon, så jag blev lite stressad med att lämna Noah.
men han var så snäll & sa att jag kunde åka & lämna på dagis så skulle han vänta.
Sen när jag kom hem så gick han sin runda & kollade huset & allt var ok.

Nu så ska jag bara ta det lungt, tvätta lite & sånt man behöver göra hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar