tisdag 6 mars 2012

Det man inte har i huvudet...

får man ha i benen...

Jag åker  & lämnar Noah på dagis som vanligt.
Men när vi kommer fram så märker jag att vi har glömt overollen hemma.
Jag brukar bara sätta på Noah fleece tröjan när vi åker till dagis för han tycker att det är så knögligt att sitta med overallen i bieln & vi är ju inte ute så mycket.... det är ju bara till & från bilen.
Så det vara bara för  mig att åka hem & hämta den.
Som det inte var nog så började bilen pippa för bensine var nästan slut så jag var lite orolig att jag inte skulle kunna åka ner till bensin macken.
Trodde att jag skulle hamna vid väg kanten med soppa torsk.
Men jag klarade mig att åka till dagis & sen ner till Flen & tanka.

Jag har inte lite skit ungen hemma... Emma har bajasat hur många ggr som helst i dag, tror att det kan vara gröten som gör att det kommer mer än vanligt.
Hon är rolig när hon ska äta gröt... först så gapar hon & när hon får gröt i munnen så ryser hon till som om hon inte gillar den men så gapar hon efter mer.
Tror att det är att hon inte är van med att det är nåt annat än ersätting som gör att hon ryser till.
Om allt går bra med gröten denna vecka så ska jag testa nåt nytt nästa veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar