söndag 25 mars 2012

Blogg torka.

Jag vet att det inte har blivit mycke bloggande i veckan som var men jag har inte orkat, har haft fullr upp med att kyrera mig & Emma.
Men nu är vi på bättrings väg båda två.
Vi har en envis hosta kvar bara, mest Emma...hon kan få riktiga host attacker på nätterna, låter som om hon ska hosta sönder revbenen men dom sa ju på sjukan att det är så vid förkylnin så det är väl bara att vänta tills den försvinner.
Hon verkar inte lida så mycket ändå av den, hon hostar & sen så somnar hon igen.

I går tog jag & Noah en sväng till Tuna Park för att se om jag kunde hitta en klänning till Bloggminglet/mammablogg glan / Emmas dop men inget hittade vi.
Så jag får leta vidare, har en bild i mitt huvud hur klänningen ska se ut.
Men det kommer väl mer ut i bitikerna snaert ju närmare studenten det blir.

Annars så hade vi en ute dag i går & det kommer det att bli idag oxå.
Håller på att tvätta nu för att sen hänga tvätten ute för första gången i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar