måndag 26 mars 2012

Ormar

I går kväll när jag gjorde ordning Emmas mat så märkte jag att den höll på att ta slut så jag sa till P att jag skulle åka bort till Konsum för att handla mer.

JAg tog bilen men när jag  hade köärt en bit så kom jag  inte längre för Berra låg mitt i vägen så jag gick ur puttade bort honom men medans jag  satt mig i bilen igen så gick han tillbaka & la sig så det var bara att gå ur bilen igen & lyfta bort honom igen.... men då såg jag varför han låg där....
Han hade fångad en huggorms unge...
Det finns nog inte jag ogillar mer än ormar... jag får panik även om dom är döda & även för koppar snoken är jag rädd för.

Men tillslut så fick jag bort honom & kom till affären men sen var det samma sak igen när jag kom tillbaka...
Knäppa katt.

1 kommentar:

  1. Det är ju så katter är tyvärr, och sen ska de ju gärna komma in med allt de fångat också.
    Zimba kom in och spydde upp resterna av en fågel häromdan.. Fjädrar m.m ligger kvar på gräsmattan..
    Urk.. :-)

    SvaraRadera