onsdag 21 mars 2012

Nattens utflykt.

I natt när Emma hade ätit sitt natt mål så tyckte jag att hon hadew svårt att andas.
Först så andades hon helt normalt för att sen ta ett djupt ande dag som hackade som om hon inte fick luft.
Det hände flera ggr samt att hon hostade så hon spydde, så jag kände att jag ville att detta skulle kollas så jag & Emma fick åka in till Akuten.
Gick väldigt fort där inne måste jag säga.
Men dom tyckte att hon andades helt ok men att hon var riktigt förkyld så vi ska fortsätta med näs spray, plus sp länge hon äter & kissar & inte har nån feber så kan jag vara lugn men skulle hon få feber eller inte vilja äta så ska vi komma tillbaka.
Hon har även fått ögon inflammation så nu så är det tvättning av ögonen nåt som hon inte gillar.
Det jobbiga är att nu är jag jätte trött.. vi kom hem vid 4.30 & Noah vaknade vid 6.15 så då var det bara att stiga upp så det kommer att bli en tidigt kväll för mig i dag.
Noah får vara hemma från dagis resten av veckan, vill inte ta Emma fram & tillbaka till dagis för att lämna & hämtas Noah & utsätta henne för mer baciller, det jobbiga är att han är pigg & vill gärna leka & tjoa & tjimma men får försöka att roa honom så gott det går.

1 kommentar:

  1. Usch...inte alls roligt med dessa sjukdommar..o framför allt inte när man måste bege sig mitt i natten till akuten! Man vet ju aldrig hur länge man blir kvar där...
    Hoppas ni kryar på er snart!
    Kram milla

    SvaraRadera