tisdag 22 maj 2012

Trötta ben.

Jag fick ju ett tränings kort av p i födelsedags present & jag har nu försökt att träna 2 ggr i veckan, det blev ett längre uppehåll när jag & Emma var dåliga men annars så har jag tränat.
Nu så är det bara nästa vecka kvar sen är det sommar uppehåll på F&S.
Så i går tänkte jag att jag skulle testa ett nytt pass.
KI Jympa.
Och jag måste erkänna att när jag kom dit & såg en massa äldre damer så tänkte jag Hm detta kan inte vara så jobbigt... men fel fel fel hade jag.
Det var det hårdaste passet jag kört senjag började så nu är jag lite arg på mig själv, att jag inte har tagit detta pass tidigare för då hade jag nog gått ner en del ivikt samt ökat min styrka.
Men nästa måndag då det är sista så kommer jag att vara där satm nästa termin.

Passet innehåll en del kampsport, styrka & sen på slutet lite Qi gong för att få ner pulsen samt stretch.
När jag åkte hem så var jag pion röd i ansiktet & det höll i sig lång tid efter jag kom hem.
När jag låg i sängen vid läggdags så kände jag hur mina lår fortfarande skakade.
I dag har jag ont i benen, det var en pina att köra bil men samtidigt så känns det skönt för då vet jag att jag har tagit i.

På torsdag väntar ett dans pass & nu är det lill prinsessan som gäller.

1 kommentar: