onsdag 9 maj 2012

MBG 2012

I helgen var det dags för MBG igen.
Jag var ju som sagt orolig att åka pga av att jag inte skulle känna nån, att ställa väska mm.
men jag hade inget att oroa mig för.
Möte upp Annah & Ninnie på centralen så vi hade sällskap till hotellet.
Där borta möte jag upp Anna, Sofia, Jenny & Agge.
Vi spenderade dagen med att gå runt i mässhallen & kollade på alla företagen som ställde ut.

(Johan... kan du kommentera vad ditt företag heter..)

Efter några timmar i mässhallen så blev det lunch, där satt vi & pratade & skrattade tills det var dags att gå ner till mässan igen för att lyssna på Katrin, vars bok jag köpte så nu tänkte jag testa LCHF.

Jag fick ställa min väska & byta om i Annas & Ninnies rum.
Middagen spenderades i trevlig sällskap av Eva, Jenny, Annica & Anneli.
Vi skrattade så vi vek oss.

Jag åkte hem när midagen var klar eftersom P, Emma & Noah var hos mamma.

Nån jag blev extra glad att träffa var den vackra Emelie vars blogg jag började läsa inför förra MBG 2011.
Hon är lika trevlig som hon verkar vara.
Träffade massor av andra underbara mammor oxå så jag har inte glömt er även om ni inte är nämda.

Nu får jag inte sitta här längre tycker Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar