onsdag 2 maj 2012

Dags utflykt.

I går så hoppade jag & Noah in i bilen & åkte bort till Vingåkers outlet.
Jag tänkte att jag kanske kunde hitta nåt snyggt att ha på mig på mamma bloggalan, har en klänning redan men tänkte se om jag skulle hitta nåt annat.
Men som det brukar vara när jag ska handla till mig... jag kommer hem med kläder till barnen.
Noah fick: 1 par gympa skor, 1 par sandaler, 1 tröja & 2 pyjamaser.
Emma fick: 1 sol hatt, 1 klänning & 1 par leggings.( Som Noah ville att hon skulle ha).
Sen tog jag & Noah en fika på Delicatos outlet...
den är farlig, jag hade kunnat köpa med mig massor men gjorde inte det.
Efter det så lekte Noah e3n stund i en lekpåark som låg brevid.
Var riktigt skönt att kunna ge Noah lite egen tid, han verkade oxå gilla det.

Jag & P försöker att göra saker bara med Noah så han ska känna att han kan få mamma/pappa för sig själv i bland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar