tisdag 1 maj 2012

Mamma bloggalan

På lördag är det dags för mamma bloggalan.
Nu börjar jag få ångest för det...
Som jag har skrivit tidigare så är jag ju nästa sjukligt blyg så för mig tar det jätte mycket att åka på såna här event,
Jag gör det för jag vill det samt att det är social träning.
Nu låter det som om jag är sjuk men det är jag inte.
På lördag har jag bara köpt dags biljett så jag kommer att åka hem till mamma för att sova.
Men det som jag nu oroar mig för är att jag kommer att gå runt där ensam som ett fån samt jag känner ju ingen riktigt bra så jag vet inte vart jag ska byta om till kvällens kläder samt göra mig i ordning nånstans,
Har mailat men inte fått nåt svar.
En bit av mig känner att jag bara vill strunta i lördagen men en annan säger.. detta klarar du.
Vi får se vad som vinner.

7 kommentarer:

  1. Modigt av dig!! Jag hade gått in på en toa o bytt om! Du klarar det! Jag ska tänka på dig!
    Hoppas du får jättekul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag, Ewa (tjejmorsan), Sofia (Soffiz) och en tjej som heter Jenny har också bara dagbiljett. Antingen får du byta om till kvällskläder direkt eller så får man helt enkelt byta om på någon toalett (eller Hagabadet eller vad det hette. Vi hade ju inträde till något sånt och där har de väl omklädningsrum kan man tro). Det ordnar sig nog. Du får haka på oss, vi har ju setts i helgen så då behöver du inte vara blyg.

    SvaraRadera
  3. tack så mkt =) var verkligen suupertrevligt att träffa dig med! Vi var allt superfina allihopa på kvällen- o så trevligt det var!

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Vad roligt :) Jag ska också dit.
    Det kommer bli toppen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inträde till badet har alla med biljett oavsett om man sover kvar eller bara är över dagen! Där finns tillgång till bad, dusch, bastu och allt som kan tänkas nödvändigt att bli kvällsfin! Oj, vad jag tycker du är modig som åker "solokvist", själv har jag lite liknande dilemman som du, svårt att ta kontakt och komma på bra saker att prata om...hoppas du får en kul helg, vi kanske ses där!

    SvaraRadera
  6. Då ses vi på lördag! Kul!! :-)

    SvaraRadera
  7. Hejsan :) Tack för ett underbart sällskap :)


    Kram

    SvaraRadera