torsdag 24 maj 2012

Besikta bilen.

I dag var det dags för våran bil att besiktas.
Så i går så var det stor städning av bilen samt att flytta på bilstolarna för att koppla in air bagen igen.
Så i morse så var det bara för mig & Emma att åka ner till bilprovningen.
Jag får ångest bara jag ser den byggnaden eftersom det är där man börjar & avslutar sin uppkörning när man ska köra upp för att få körkortet.
P mötte upp oss där för att visa mig hur man gör... ja jag är lite knäpp när det gäller sånt.. har ju inte gjort det för men nu så kan jag det.
Så nästa gång så kam jag göra det själv.
Emma satt kvar i bilen hela tiden & var så nöjd, hon satt & pratade med killen som kollade bilen.
Men så fort jag skulle köra där i från så visade hon sitt fina humör...haha.
Det var för att hon var hungrig samt att hon började nog tröttna på att sitta fast i stolen.
När vi kom hem så var det dags för lunch & nu sover hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar