torsdag 3 maj 2012

Roliga frågor.

Jag hittade dessa roliga frågor på en blogg jag läser...http://soffiz.blogg.se/, så jag tänkte oxå svara på de.

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej sätter den på ljudlös.

Vem såg dig senast naken?
Barnen.

Hur såg du ut på högstadiet?
Smal, blond, kaxig.


Hur kommer du se ut om 20 år?
Brun hårig, lagom rund glad.



Hur var du på dagis?
Snäll & blyg.


Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det är det bästa som finns.


Har du cellulitter?
Jag... hur kan du tror det... jaja några finns det väl.

Biter du på naglarna?
Nej.

Har du nåt handikapp?
Dålig hörsel.

Är du rädd för hängbröst?
Nej, mina är ok efter 2 två barn.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Måste nog vara en man eftersom vi kvinnor får utstå all smärta som mensvärk & förlossning.

Svär du?
Det händer.

Är du trevlig mot Jehovas vittne?
Försöker vara trevlig mot alla.

Hur homo är du på en skala 1-10?
3.


Tror du på utomjordingar?
Nej.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vilken väljer du?
Pasta i alla former.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever.

Har du blivit arresterad?
Nej.

Ljuger du?
Nå vit lögn då & då.

Har du kysst en polis?
Nej, men en brandman.

Är du rädd för securita vakter?
Nej.

Har du nåt att dölja?
Alla har väl skelett i garderoben.

Vad har du på din nyckel knippa?
Ett band där det står Busig, nycklar, nyckelring med Q & N.

Är du/har varit gift?
Nej, men hoppas att bli det en dag.

Skulle du gå upp kl 3 för att hämta pojk/flickvän från krogen?
Ja.

Kan du fixa med bilar?
Nej, det har jag P till.

Kan du baka bröd?
Ja me gör det sällan.

Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

Vilken tv serie skulle du vilja leva i?
Sex and the city.

4 kommentarer:

  1. Den där va kul, måste jag också göra :-)
    Ja helst skulle jag vilja hålla Zimba inne på nätterna men det är ju då de gärna är ute så det känns taskigt.
    Har er haft mycket fästingar?

    SvaraRadera
  2. Ja du får lägga upp bilder! Jag har minne som en guldfisk men ansikten glömmer jag inte däremot! :) Bara jag ser bild. :)

    Ser fram emot bilden och schhyyy att jag rökte hehe ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa dina svar!

    Hoppas att allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  4. Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se

    Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera