tisdag 1 maj 2012

Bloggminglet 2012

I lördags morse så tog jag tåget upp till Stockholm för att möta upp en massa bloggande mammor för att sen åka vidare till Rica Talk hotel i Älvsjö.
Chekade in & möte min goa rums kompis Annah.
Se var det dags för lunch som följdes av mingel samt utsällning av olika företag.
Träffade då på den snälla & super snygga Hannah Graaf... ja hon är lika snygg i verkligheten & trevlig.
På kvällen var det 3 rätters middag & sen kom Tess Merkel från Alcazar & höll i karaioke... jag var aldrig uppe men andra modiga mammor var det.

Bilder kommer ... har intwe hunnit förra över bilder från kamera ännu,

De flesta var trevliga men några var lite dryga...
Ett ex: det finns en blogg som jag följt ett tag & även kommenterar, så när jag såg den mamman så tänkte jag... ´nu ska jag presentera mig, det svar jag fick tillbaka var... som jag bryr mig.
Så den bloggen kommer jag inte att läsa mer.

4 kommentarer:

  1. Trist bemötande! Förstår att du inte kikar in där något mer. Själv är jag mest rädd för att verka dryg för att jag helt enkelt inte känner igen folk

    SvaraRadera
  2. Är detta på riktigt!!!! Fan vad sjukt!!!

    Jag är själv dålig på ansitkten och det är många som jag inte känner till som läser min blogg men jag skulle aldrig svara på det viset. Helt galet! :) Men jag vill gärna se bild på dig för jag kan inte riktigt koppla ihop vem du var? *skäms*

    Kramis!!

    SvaraRadera
  3. Men gud, är det sant?! Det är ju helt sjukt!

    SvaraRadera
  4. Men fyyyy, vilken HEMSK människa!!!

    SvaraRadera