lördag 3 september 2011

Klaga lite.

Nu måste jag få klaga lite , så vill ni inte läsa det så hoppas över detta inlägg.
Jag är så trött på att vara gravid nu... orkar inte må illa hela tiden.
Det blir bara värre när jag äter eller dricker & det måste jag ju göra så det är bara att bita i det
sura äpplet.

Jag vet att jag inte borde klaga det finns säkeret de som har det värre med sin graviditet eller dom
som vill ha barn & skulle göra vad som helst för att vara i mina skor.

På torsdag när jag ska träffa läkare så ska jag fråga om det inte går att sätta i gång mig tidigare eller åtminstonde slippa gå över tiden om jag skulle göra det.

Nåt som jag har tänkt på under både denna & förra graviditen är att det borde vara mer repotage i föräldrar tidningar om att alla inte har "perfekta" graviditer & mer att det finns såna som spyr  eller har andra problem.

P försöker muntra upp mig med att säga att nu är det inte långt kvar...har gått mer än hälften av tiden.
Jag försöker att tänka så att nu är det så lite tid kvar men i blan dså går det inte.

Nej nu ska jag inte klaga mer, kan inte vara roligt att läsa sånt.

 

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam... börjar bli bra less på detta jag med är bara i vecka 26 nu så det känn som en evighet kvar får ont så fort jag rör mig och mår illa är trött och grinig hela tiden. Vill ha december NU!!!!!

    SvaraRadera