tisdag 27 september 2011

Idiot bil förare.

Måste berätta vad som hände oss i söndags när vi var förbi mitt jobb för att hämta mina kläder & alla mina papper, så att vikarien får plats med sina kkäder & papper.

När jag hade bärt ner allt till bilen så började vi åka & hämnade bakom en ung kille som övnings körde.
Vi kom till en korsing där man var tvyngen att hitta draqgnings läget, vilket han hade lite svårt för.
( Jag vet hur det var).
Så P backade lite för att han inte skulle känna sig strssad plus vara orolig att rulla bak på oss.
Vi satt i bilen i lugn &ro, vi gjorde inget för att stressa dom, eftersom både jg & P kom ihåg hur mycket problem jag hade.

Då helt plötsligt så sliter "läraren" upp sin dörr & börjar skrika på oss: att om vi har så bråttom kan vi köra om dom & en massa andra saker.
Jag & P satt som 2 fågel holkar & bara stirrade...
Vi hade inte gjort nåt.., men det var väl så att han blev mer stressad än den unga killen att det var bilar bakom.
Så när vi åke om dom.... & bara skrattade.

Som sagt det finns många knäpp gökar i trafiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar