lördag 10 september 2011

Födelsedagas firande.

Vid kl 11 i dag kom Noah´s mormor, morfar & moster hit för att fira hans födelsedag.
Innan fikat så var Noah tvyngen att visa allt han kunde & sina leksaker samt så gick morfar & P en promenad i skigen för att plocka lite svamp.

Sen var det dags för fikat, vi började med smörgås tårta från Tina´s catering... där är dom verkligen goda så om ni bor här i närheten så rekomenderar jag er att testa.
Sen blev det vanliga tårta & då hade jag bakat en maräng tårta med hallon & en prinsesstårta.
Bilder kommer senare.
Sen så bjöd vi även på hallon cup cakes. Jag måste klappa mig sjölv påaxel för jag blev nöjd med dom.

Noah tyckte att öppna paket var bäst så nu har vi ännu mer tåg samt så fick han "Manny´s" verktygs låda.

Så nu börjar man se på Noah att han är trött.. humöret är bra men orken finns inte där.
Fast mamman är lika trött hon.

Nu ska jag städa undan lite innan det är dags att natta lill prinsen.



Här är 2 bilder på mina hemma gjorda tårtor, inte jätte snygga men dom var goda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar