torsdag 22 september 2011

Blogg mingel

I i går kväll så tog jag med mig syster till Talk Rica Hotel för att vara med mig på Barnshopping.se mammablogg mingel.

Det var jätte trevlig att få umgås med syster som jag så sällan gör ,det är så mycket som kommer i mellan.
Jag har Noah mm & hon har jobb mm, men i går så hade vi tagit oss tid att träffas.
Mingelt var oxå jätte trevlig, träffas flera av mammorna vars bloggar jag läser men samtidigt så var jag för blyg för att gå fram till vissa.

Sen när allt var klart så fick man en goddie bag med massor av go´saker & jag hade sån tur att syster inte ville ha sin även fast jag sa att hon kunde ge den till en vän men icke så jag kom hem med 2 st.
Så i morse var det en nyfiken kille som stod & pillade i båda påsarna.

Så nu längtar jag till nästa mingel....

4 kommentarer:

  1. men va du där igår? det va ja med =)

    kul att du är med. lycka till =)

    SvaraRadera
  2. du får komma fram nästa gång :D

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte också att det var trevligt!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag älskar goodiebags! Slet upp min på kvällen och rotade glatt igenom. Har fastnat för oljan som var med, den är super!

    Kul att se dig igen, så fin med "lilla" magen! :)

    Kram

    SvaraRadera