lördag 16 juni 2012

Tidig morgon.

När man har barn så får maninte sovmorgon.
Jag brukar få sova lite längre på helgerna för då brukar P gå upp med Noah & Emma, han är lite mer morgon pigg än jag.
Men nu när han är borta så ick jag stiga upp kl 5.15 för då tyckte Emma att det var morgon, men Noah han sov till 7 han som oxå brukar vakna tidigt.
Men var nog trött efter nattens olyckor.
Han ramla ur sängen 2 ggr så efter det låg jag & höll i han så han skulle ligga kvar.

Det som jag blir lite chokad över är att när jag loggade in på FB i morse vid 5.30 så var det massor av barnfria kompisar som var vakna.
Skulle jag få så skulle jag sova då eller vem vet dom kanske inte hade gått & lagt sig ännu.

Som sagt så är det en trött mamma här, när Noah ville ha mjölk till sin frulle så hällde jag i fil i glaset.

Hoppas att man får sova lite längre i morgon, fast jag måste snart vänja mig vid att stiga upp vid 5 tiden då jag snart börjar jobba.
Då måste jag åka hemifrån kl 5.40 för att hinna med tåget till jobbet.

Nu måste jag sluta Noah ska klippa mitt hår så jag blir vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar