fredag 15 juni 2012

Karl fri helg & försäkrad bil.

I dag åkte P ner till Gbg för att gå på nån festival hela helgen så ja gär ensan hemma med mina små änglar.
Jag har lovat Noah att vi ska ha en mys helg så han har fått välja mat, det blir våfflor med sylt & grädde.
I morgon vet jag inte ännu det får bli morgon dagens problem.
Sen har Noah önskat att få salta pinnar som lite snacks, vi brukar inte ha sånt men i bland måste man ha lite extra.
Han har även önslemål att få sova i min & P´s säng.
Och det har vi sagt är ok.



I morse innan P åkte så försäkrade vi min bil, snacka om att de olika bolagen har olika priser.
Dom säger: har ni fler försäkringar hos oss så får du billigare blablabla.
Men vi hittade till slut ett som vi blev nöjda med så nu får vi hoppas att det är bra.
Nu vill jag bara ut & köra den men vi måste fixa till lite små saker men snart är det klart.
Det känns lite konstigt att se bilen stå på våran tomt & veta att detta är min bil som jag ska köra.
Där jag kan ha min radio kanal & min stol så den passar mig.
Som det har varit så ändra P både radio kanal & stol när han kör.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar