fredag 22 juni 2012

Midsommar....2012

I dag så är/var det midsommar...
Vi har inte firat på nåt speciellt sätt.
Började dagen med en liten sovmorgon medans P tog barnen.
När jag hade vaknat & ätit frulle så gick jag ut & så började vi rensa i boden/gäst stugan inför vårt besök av gravida L & hennes F, dom kommer första veckan i Juli.
Vi slängde massor & rensade bort massor & även ställde bort en del saker.
Vi slängde & brände bäddsoffan för vi har hört att den ska vara hård att sova i .
Så nu ska vi köpa en tjock luft madrass.

På em så åkte vi ner till Vallen så Noah fick dansa runt stången för det har han pratat om sen i onsdags när dom gjorde det på förskolan.
Ang förskola så ska jag försöka bättra mig att säga det & inte dagis.

När vi hade dansat klart så åkte vi hem för att äta lite midsommar mat hos svärföräldrarna.
Som vanligt så åt man för mycket.

Det var väl dagen i stort.

Men sist så skickar jag massor av kramar & tankar till min fina vän Annah som mår lite dålogt nu...
Det finns massor av människor som älskar dig & finns här för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar