fredag 8 juni 2012

Natt gäst.

I natt hade jag & P en säng gäst.
EMMA:

Under dagen i går så var hon lite små grinig men jag tänkte inte så mycket på det.
Men vid 22-tiden i går så vakande hon & var ledsen.
Först trodde jag att hon var hungrig för hon åt vid 17 tiden 6 sen somnade hon, men hon ville inte ha mat så jag la tillbaka henne i sängen med nappen & snutten men då blev hon ledsen igen så dom fick hon komma upp till mig i sängen.
Hon somnade i famnen men när jag la tillbaka henne isängen så blev hon ledsen igen.
Så då la jag henne på min ena kudde & tänkte att hon får ligga här en stund till sen gör jag ett nytt försök att flytta henne.
Men det slutade med att vi båda somnade & jag vaknade vid 4 tiden & var så stel i nacken & DÅ gick det att flytta henne.

P tog henne sen när hon vaknade på morgonen & då hade hon bajasat mycket så det var nog det som spökade i natt.
Men man märker att hon har sovit dålig i natt för hon sover för 3:e gången i dag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar