måndag 4 juni 2012

Hjärtat i halsgropen.

Noah brukar ligga i våran säng & titta på tv innan han somnar vid lunch.
Sen stänger han av den själv.
Jag & Emma var på nedervåningen när vi hör en rejäl duns/smäll/bang.
Jag rusar upp & hittar Noah under våran byrå.
När han skulle stänga av tv:n så välter byrån & tv mm rasar rakt ner i golvet.
Som tur var så gjorde han inte illa sig, han var bara cm från att ha fastnat med foten.
Så när jag hade lyft upp allt så kollade jag att han inte var skadad,men det var han ju inte bara rädd.
Kan säga att när jag hörde smällen & ser honom på golvet så åkte hjärtat upp i halsgropen.
Känner fortfande pulsen slå snabbt.

2 kommentarer:

  1. Å fy va läskigt! Tur att det gick bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Uscha vad läskigt!
    Men vilken tur att han klarade sig.

    /Jenny B

    SvaraRadera