tisdag 26 juni 2012

Jobb

I går fick jag en lite föraning hir det är att jobba igen.
Vi hade planerings dag på jobbet så det var bara att åka dit.
Fick stiga upp kl 5.10 för att bara klä på mig & sånt så jag skulle hinna med 6.15 tåget.
Först så hade vi lite utvärdering av året som gått så då satt jag bara & lyssnade & frågade om sånt jag inte visste.
Vi har börjar jobba efter Lotus, kan inte svara ännu om jag gillar det eller inte.
Fick även veta att vi kommer att ha 3 barn för lite som det ser ut nu men vi håller tummarna att vi får in barn.
Sen var det dags för lite lunch & Cissi gick hem så vi kunde planera hösten.
Vi fick mycket gjort under dagen.
Men i bland kan mina kära kollegor göra mig galen.
Dom kan köra på som om jag inte har varit borta & närjag frågar så blir dom nästa chokade att jag inte förstår vad dom menar, men så kommer dom på att jag har ju inte3 varit på jobbet på mer än 1 år.
Och i bland så är dom över tydliga på vissa saker som dom tror ja ginte vet.
Men dom är bäst, så jag kommer att sakna dom när/om jag hittar ett nytt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar