onsdag 11 januari 2012

Vardag igen.

I dag var det dags att återgå till vardagen igen efter ca 3 v ledighet för Noah.
Det märktes i morse att vi är vana att vara lediga för här vaknade vi inte förrenkl 7.30 & då var det för att Emma vaknade.
Så det var bara att slänga sig upp ur sängen för vi skulle vara på dagis kl 8.15 men vi hann.
Men det var en jobbig lämning för oss alla.
noah ville inte att jag skulle gå... & det kan jag förstå.
Han har ju varit hemma med mig & Emma i ca 3 v.
Men han ska bara vara där i dag & i morgon sen så hanledig igen tills på tisdag.
Noah får bara vara på dagis tis - tors mellan 8.15 -13.15.
När jag har hämtat honom sen så ska vi möta upp Sandra & Neo på Lager 157 för att kolla lite & kanske ta en fika.

Det känns tomt utan Noah hemma nu, man är van att ha nån som pratar & leker, Emma hon bara sover & äter.
Men nu så ska jag tvätta & städa lite utan att nån river fram allt jag plockar bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar