tisdag 10 januari 2012

Jag klarade det...

Jag förstår om ni kommer att tycka att jag är löjlig men jag är jätte stolt över mig.
Som jag skrev tidigare så åkte Noah med mina föräldrar hem i löärdags så i söndags så åkte jag & Emma upp för att hämta honom & vi kom hem idag.
Det som kanske verkar löjligt är att jag är så stolt över mig att jag klarade att köra både upp & ner själv.
Jag har ju kört upp förut men då har P varit med Så nu var det första gången jag gjorde det ensam.
Annars om vi ska åka nånstans hela familjen så är det P som gör, så jag kör ju bara om jag ska nånstans.
Så nu ska jag köra lite mer så jag får lite mer körvana, har ju inte ens haft körkort ett år så lite osäker är jag.

1 kommentar:

  1. Tack för idag!
    Vi får ses snart igen så killarna får leka av sig lite :-)

    SvaraRadera