torsdag 12 januari 2012

Ursäkt.

Dom håller på att gallara våran skog.
 Men det jag ville skriva var att i går när jag & Emma kom hem efter ha lämnat Noah på dagis så går vi från bilen mot dörren & då står det en stor svart hund ca2 m från våran dörr & bara stirrar på oss.
Jag blev jätte rädd för att det var ingen ägare i närheten så jag gick så fort jag kunde in & stängde dörren & hunden står kvar & stirrar.
Sen så hör jag att nån visslar & hunden springer då bort mot killarna som jobbar med skogen.
Senare på kvällen så knackar det på dörren & då står en av killarna där & frågar om hamkan få köpa lite kaffe för han ska köra hela natten men skogs maskinen & hans kaffe var slut.
Så jag brygger en termo9s till honom, passar även på att fråga honokm om hanvet vems hund det var.
Han sa då att det var hans hund, den hade sprungit från han när han rastade den, så han bad om ursäkt & hoppades att jag inte hade blivit för rädd & lovade att ha bättre koll på den.
I dag har jag inte sett den.
jag tycker att det är lite läskigt med lösa hunder speiellt när man inte känner den plus jag brukar ju släppa ut Noah medans jag gör orning Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar