torsdag 26 januari 2012

Bra lämning & bokad läkartid.

I dag så gick det jätte bra att lämna Noah på förskolan...kan ha varit pga av att Emma inte var med.
Hon fick stanna hemma med farmor som är ledig idag, så jag kunde lägga all tid på Noah & inte passa Emma samtidigt från alla barn som vill peta på henne.
Sen så var hon väldigt trött i morse för honhar haft en jobbig natt, det har verkat som hon har haft ont i magen.
Hon har stånkat & stönat hela natten & även bajsat & det brukar hon inte göra på natten.
Nu får jag se hur dagen blir.

Sen så har jag bokat tid på öron/näsa/hals på Kullbergska för att kolla Emma´s lilla prick hoin har vid örat.
Det gick fort att få remissen, vi var ju på BBC förra vecka & ska till läkare nästa vecka.
Här var det snabba bd, annars så tycker jag att man får vänta minst 1 månad innan man får tid.

Nu ska jag ta en kopp kaffe & bara ta´t lingt en stund innan jag ska diska & tvätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar