torsdag 19 januari 2012

MVC & BVC

I dag har jag & Emma varit nere på vårdcentralen hela fm.
Först så hade jag tid hos barnmorskan för att ta min spruta, så nästa spruta är om 12 v.
Sen fick vi sitta i väntrummet för att vänta på vår tur till bvc för att träffa läkaren.
Emma var lika glad som alltid när folk tittar på henne.
Hon tittar med sina stora klot ögon & ler.
Nu så väger hon 4450g & 56 lång.
Nu börjar hon bli stora tjejen.
Sen så tittade läkaren på henne, vred & vände på henne.
Hon bara skrattade, läkaren sa att hon är väldigt stark för att vara så liten.
Sen tittade han på hennes lilla prick hon har vid örat så han skulle skicka i väg en remiss till öron, näsa, hals på kullbergska.
Men trodde inte att det var nåt vi behövde oroa oss för.

Sen så tog Emma & jag en runda på Netto som öppnat i Flen för att möta upp P på parkeringen sen.
Bestämde mig att hämta Noah efter maten så han kunde sova hemma idag så medans vi väntade på att han skulle äta klart så tog jag en lunch på Lager.

Väl hemma så somnade Noah ändå inte men han låg i sin säng & vilade i ca 1,5 timme.
Nu så ritar han & Emma sover i sin baby sitter & jag kollar bloggar & mail.

1 kommentar:

  1. Sjukt att hon fortfarande väger mindre än Neo gjorde när han föddes haha ;-)
    Gick det bra på träningen igår?
    Kram!

    SvaraRadera