tisdag 27 december 2011

Julen 2011

Så var glada julen slut slut slut... julegranen kastas ut ut ut.... nej den får vara kvar ett tag till men snart så kastas den ut.

Här firades julafton nere hos P´s föräldrar... vi tittade på Kalle, åt så vi var propp mätta & sen kom tomten.
Noah var först lite reservarad mot tomten men det gick över snabbt så då hälpte han tomten att dela ut paketen fast han tyckte att han skulle få alla så det var med en missnöj min han gav oss andra några.
Emma hon sov i stort sätt hela jul afton, var vaken för att äta & få ny blöja.
Klappar som vi fick där var:

Noah:
  • Kläder
  • Bilar
  • Böcker
  • Bobby car mm
Emma:
  • Kläder
  • Snutte
  • Böcker mm
Jag & P:
  • Kokbok
  • Present kort
  • Dusch kräm, hudkräm & dvs
  • Pengar mm

Juldagen åkte vi upp till mina föräldrar för att fira där med min systert & så hade min mormor kommit ner från Umeå med sin sambo.
På dagen var vi ute i parken & lekte &  lite mötte upp Millan med sina flickor & Anki kom förbi.
Det var jätte roligt att träffa mina bästaq vänner igen det har gått för långt tid sen sist.
På kvällen så åt vi oss mätta igen & sen så var det paket ut delning fast utan tomte så Catta & Noah hjälptes åt.

Noah:
  • Kläder
  • Böcker
  • Lego
  • Brio mm
Emma:
  • Kläder
  • Snutte
  • Böcker
  • Present kort mm
Jag & P:
  • Kläder
  • Presentkort
  • mm
Annandagan åkte vi hem igen för att mötas av ström avbrott så vi var ute så länge vi kunde sen blev det pizza i ljus sken.
Fast sen kom strömmen tillbaka så det var skönt.
Det var en lite genom gång av vår jul & våra presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar