måndag 12 december 2011

Jag längtar....

Jag längtar att det ska bli jul för på juldagen så åker vi upp till Tumba för att fira med mamma & pappa.
Min mormor & hennes sambo kommer ner från Umeå så det sk abli skoj att träffa dom.

Fast det jag längtar mest efter är att få träffa min underbara bästa vän & Noahs gudmor Millan eller flickan som Noah.

Vi har inte setts sen förra okt på hennes äldsta dotters dop & nu har vi båda fått varsin bus unge till.
Ska bli skoj att få snacka & tramsa lite.
Sen har vi en vän till som vi har bett komma så vi får se om hon kommer.
Hon har väl inte visat ett större intresse att ha kontakt med oss sen vi båda flyttade från "by".

Fast så är det väl... man växer i från varandra & skaffar ett nytt liv med nya vänner.
Fast jag & Millan vi håller fast vi varandra.

Vi känner att bara för att vi bor i olika delar av sverige betyder inte det att vänskapoen ska ta slut, vi hörs ca 1 gång i vecka på luren men sms det kan vi skicka till varandra flera ggr om dagen.

Nä nu kan jag inte sitta här mer för nu ska min stora prins upp.... så vi kan mysa lite innan lill syrran vaknar.




















1 kommentar:

  1. ABSOLUT!!!!!! Saknar er massor!!!
    Ibland önskar man att vi bodde närmare...
    KRAM!

    SvaraRadera